Snart är det jul!

Idag började min dag att jag vaknade upp hos Isabelle och mamma kom ut och hämtade mig. Hon körde mig hem och precis när jag hade satt mig ner ringde Niklas till mig och sa att han kommer och hämtar sitt bankomat kort. Men så snäll som jag är tänker jag att jag åker in med det och sedan följer med honom när han julhandlar. Gick på bussen och åkt en bit då jag märker att jag glömt kortet .. Bra Ida!!. Så när jag var framme var det bara och vända och åka hem haha.

Så vi hämtade kortet och julhandlade, sedan gick vi och åt och han bjöd mig på tacos talrik! mums!

Får se vad som händer nu , kanske träffa Linisen!! <3





Kommentarer
Postat av: Lina

I LOVE YOU IDA!

2009-12-29 @ 13:36:44
URL: http://carolinamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0