.

Vet det var ett tag sen , har mycket i skolan och har blivit så himla bra väder och älsko har fått körkort varför sitta och skriva blogg då ;) Nej tänkte säga vad som hänt i dag ! i dag har jag varit i skolan mamma kom runt halv1 -1 tiden och satt modell åt o mig i skolan när jag klippte henne, det gick skit bra! efter gick jag och mamma runt och tittade på klänningar som vi tänkte ha på kryssningen som vi ska på om ca 1 vecka nästan. jag la undan en klänning som var jätte fin! Tänkte dra till gymmet men hade ingen energi kvar i kroppen så tänkte köra ett pass hemma när jag fått något i magen.  Nu är det mat ! tjaaaaaaaaaaaaao



Kommentarer
Postat av: Isabelle

lika snygg som alltid babe!!

2010-05-23 @ 12:25:19
URL: http://isabelle93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0